Opas Pk-yritysten työnantajabrändäykseen

”Jos osaajapulaan ei löydetä ratkaisua, on riskinä, että toimintaa joudutaan supistamaan”

-Toimitusjohtajan suusta kuultua

Näin rakennat pk-yritykselle houkuttelevan työnantajabrändinPk-yrityksen työnantajabrädi

Miten houkutella uutta henkilöstöä? Miten estää nykyistä henkilöstöä siirtymästä kilpailijoille? Miten kilpailla suurten, tunnettujen brändien kanssa?

Työnantajabrändi on suuryrityksissä laajasti käytetty keino nykyisen henkilöstön sitouttamiseen ja uuden henkilöstön houkuttelemiseen. Sitä on kuitenkin tutkittu – ja varsinkin hyödynnetty – vielä aivan liian vähän pk-yritysten osalta.

Näin rakennat pk-yritykselle houkuttelevan työnantajabrändin -oppaassa käsitellään sitä, miten yritys voi tunnistaa ja rakentaa erottuvaa kilpailuetua työntekijämarkkinoilla. Oppaassa annetaan konkreettisia neuvoja siihen, mitä pk-yrityksen pitää ottaa huomioon ja mistä lähteä liikkeelle matkalla kohti houkuttelevaa työnantajabrändiä.

Oppaan luettuasi sinulla on keinoja vaikuttaa pk-yritysten suurimpaan kasvun esteeseen: osaavan työvoiman saatavuuteen.

    Olen lukenut ja hyväksynyt tietosuojaselosteen.


    Lataamalla oppaan tilaat samalla Human Siden uutiskirjeen. Human Siden uutiskirjeessä saat vinkkejä itsesi ja organisaatiosi kehittämiseen. Kirjeemme ilmestyy sähköpostiisi muutaman kerran vuodessa ja voit koska tahansa perua tilauksesi uutiskirjeen lopussa olevasta linkistä.